Strona internetowa Szkoły Podstawowej im. J. Słowackiego w Bystrej.
Szkoła Podstawowa im. J. Słowackiego w Bystrej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.<br\>
Szkoła Podstawowa im. J. Słowackiego w Bystrej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej im. J. Słowackiego w Bystrej.
Dane teleadresowe jednostki:
Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Bystrej
Bystra 154, 38-300 Gorlice
telefon: +48 18 351 31 66
faks: +48 18 351 31 66
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Data publikacji strony internetowej: 2016-09-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-09-01
Status pod względem zgodności z ustawą:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Brak sformułowanych napisów dla niesłyszących w odniesieniu do filmu promującego szkołę.
Znaleźć można linki prowadzące do dokumentów do pobrania, które nie zawierają informacji o ich formacie oraz rozmiarze.
Zdarzają się przypadki akronimów i skrótów, które nie muszą być zrozumiałe dla wszystkich.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-14
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-03-14
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor szkoły – mgr Marcin Juszczęć.
Telefon: (18) 35 31 66
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Kuratorium Oświaty w Krakowie
Adres: ul. Szlak 73, 31-153 Kraków
E-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 12 448-11-10
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Wejście do szkoły dla osób niepełnosprawnych znajduje się od zachodniej strony łącznika hali sportowej, ale niepełnosprawni mogą się poruszać tylko w części hali sportowej. Szkoła posiada podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych, który umożliwia wjazd na parter budynku. Znajduje się on z tyłu budynku przy wejściu na łącznik sali gimnastycznej. Budynek nie posiada wind dostosowanych na potrzeby osób niepełnosprawnych. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w nowej części szkoły.